شهید رئیسی خستگی را خسته کرده بود

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت که شامگاه گذشته در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: بعد از گذشت چند روز از شهادت شهدای خدمت ویژگی‌هایی از آن‌ها مطرح شد که همه این‌ها می‌تواند الگوی ما به ویژه مسئولان و کارگزارن نظام باشد. وی با بیان […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت که شامگاه گذشته در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: بعد از گذشت چند روز از شهادت شهدای خدمت ویژگی‌هایی از آن‌ها مطرح شد که همه این‌ها می‌تواند الگوی ما به ویژه مسئولان و کارگزارن نظام باشد.
وی با بیان اینکه خلوص و کار برای خدا در راس برجستگی‌های رئیس جمهور بود، گفت: بنا بر فرموده امام راحل، کار برای خدا خستگی و دلسردی ندارد؛ زندگی شهید آیت‌الله رئیسی به خصوص در دوران ریاست جمهوری به گونه‌ای بود که خستگی را خسته کرده بود. این شهید عزیز هیچ‌گاه علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات و زخم زبان‌ها دلسرد نشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های آیت الله رئیسی در جلسات مختلف گفت: آیت‌الله رئیسی هرگز دلسرد نشد و همیشه صحبت هایشان حاکی از امید به آینده بود.
انتهای پیام/
منبع: ایسنا