آیت‌الله رئیسی نسخه دوم شهید رجایی بود

جواد منصوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: از بعد از انقلاب؛ رئیس جمهور توانمندی مانند آقای رئیسی نداشتیم؛ ایشان در همه عرصه‌های خدمتی خوش درخشیدند و توانستند کار‌های ناتمام روسای جمهوری سابق را به پایان برسانند. وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی بود، […]

جواد منصوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» اظهارداشت: از بعد از انقلاب؛ رئیس جمهور توانمندی مانند آقای رئیسی نداشتیم؛ ایشان در همه عرصه‌های خدمتی خوش درخشیدند و توانستند کار‌های ناتمام روسای جمهوری سابق را به پایان برسانند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی بود، افزود: ایشان در محضر بزرگانی، چون امام راحل، آیت‌الله شهید بهشتی و رهبر فرزانه انقلاب بالاترین و بیشترین آموزه‌ها را دریافت کرده بود.
پژوهشگر تاریخ معاصرادامه داد: شهید رئیسی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی خودش را سرباز واقعی انقلاب و خدمتگزار نظام و مردم و تابع امام راحل و رهبر انقلاب می‌دانست؛ آنچه که دارای اهمیت بوده این است که، چون با معارف اسلامی آشنایی خوبی داشت و نشان داد که پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
او یادآور شد: شید آیت‌الله رئیسی تجربیات بسیاری در زمینه مدیریتی کشور داشتند؛ یکی از امتیازات ایشان این بود که بر اساس عملکرد‌ها و لیاقت خودشان بالا آمدند، ارزش‌های شخصیتی ایشان سبب شد تا ایشان به مرحله بالا یعنی ریاست جمهوری برسند.
پژوهشگر تاریخ معاصرادامه داد: ایشان به طور کامل در خدمت رهبری و مردم بودند و در کار مدیریتی با کسی تعارفی نداشتند.
منصوری یادآور شد: شهید رئیسی بسیاری از کار‌های در زمین مانده را به نتیجه رساند و کار‌های مثبت در زمان ایشان تقویت شد؛ بعد از انقلاب رئیس جمهوری نداشتیم که مدیری را به دلیل ضعف عملکرد و تخلف برکنارکند.
او اظهارداشت: شهید رئیسی صندوق اصرار کشور بودند و نخواستند آبروی بسیاری از افراد ریخته شود، بالای ۱۰۰ مدیر در سه سال ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی برکنار شدند که نمونه بارز آن وزیر جهاد کشاورزی بود که به سه سال زندان محکوم شد.
 
انتهای پیام//ح. ع