برگزاری مراسم وداع با رئیس جمهور شهید

به گزارش «سردبیر پرس»، نصرالله آبادیان ضمن تسلیت مصیبت وارده به مردم شهید پرور در عروج شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: خادمان مردم در شهرداری تهران از شب گذشته در تلاش هستند تا مصلی تهران را برای برگزاری مراسم وداع با شهدای خدمت در مصلی آماده کنند. شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه […]

به گزارش «سردبیر پرس»، نصرالله آبادیان ضمن تسلیت مصیبت وارده به مردم شهید پرور در عروج شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: خادمان مردم در شهرداری تهران از شب گذشته در تلاش هستند تا مصلی تهران را برای برگزاری مراسم وداع با شهدای خدمت در مصلی آماده کنند.
شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه این نهاد مردمی از تمام امکانات خود برای برگزاری باشکوه این مراسم استفاده خواهد کرد، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۷ با بسیج تمامی امکانات خود و شهر تهران را جهت نظافت محل برگزاری، نصب پرچم‌های سیاه، بنر‌های تسلیت و سیاه پوش کردن مصلی امام خمینی(ره) را به کار گرفته است.
آبادیان ادامه داد: در همین راستا نظافت ۶۵ هکتار محوطه مصلی و نیز شستشوی جداول به اندازه ۴ هزار مترمربع انجام و تمامی معابر مصلی با استفاده از تانکر‌های آب شستشو و پاکسازی شده است.
به گفته وی برای آماده‌سازی مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری این مراسم، ۷۸۰ نیروی انسانی از سوی شهرداری تهران تلاش می‌کنند با ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری در اختیار، شرایط مناسبی برای شرکت کنندگان در مراسم وداع کنندگان با رئیس جمهور فقید فراهم شود و این تلاش بسیار مضاعف شده است چرا که در روز‌های قبل و اخیرا در مصلی نمایشگاه کتاب برگزار شده بود و شرایط مصلی برای برگزاری مراسم اصلاً مناسب نبود، اما با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه خادمان شهر در شهرداری، مصلی در شرایط مناسبی برای برگزاری مراسم قرار دارد.
انتهای پیام/