بدرقه انقلابی «شهدای خدمت»

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ بنابر ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت، مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود، اما مردم انقلابی و همیشه در صحنه پایتخت ایران اسلامی ساعت‌ها پیش از آغاز رسمی مراسم در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند. درب‌های دانشگاه تهران از […]

به گزارش خبرنگار «سردبیر پرس»؛ بنابر ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت، مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود، اما مردم انقلابی و همیشه در صحنه پایتخت ایران اسلامی ساعت‌ها پیش از آغاز رسمی مراسم در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند.
درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۵ و نیم صبح باز و از ساعت ۷ و نیم رسماً برگزاری مراسم آغاز و رأس ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای عزیز، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش توسط رهبر معظم انقلاب برگزار شد و پس از آن پیکر شهدا از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع شد.

آنطور که خبرنگاران حاضر ما در دانشگاه تهران و حوالی آن گزارش داده‌اند؛ فضای دانشگاه  و خیابان های اطراف آن مملو از جمعیت است که برای بدرقه رئیس جمهور شهید خود و دیگر شهدای خدمت آمده‌اند تا برای آخرین بار با آنها وداع کنند…

گفتنی است، در مراسم تشییع و وداع با شهید جمهور عزیز و دیگر شهدای خدمت، شخصیت‌ها و مقامات سیاسی از کشورهای مختلف، نمایندگان مقاومت اسلامی فلسطین، اسماعیل هنیه، شیخ نعیم قاسم حضور دارند.
تصویر شهدای خدمت پیش از مراسم تشییع

آن مرد با عمامه خاکی نیامد..
شعرخوانی محمد رسولی شاعر آئینی کشور در مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان گرامی ایشان..

اسماعیل هنیه: از غزه آمده‌ایم که به رهبر جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران تسلیت بگوییم
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با حضور در مراسم وداع، به ایراد سخنرانی پرداخت و بر نقش رئیس جمهور شهید در دفاع از مقاومت فلسطین تاکید کرد.
رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین بیان کرد: مطمئن هستیم جمهوری اسلامی ایران به راه خود در حمایت از مردم فلسطین توسط رهبری انقلاب و مسئولانش ادامه خواهد داد تا روزی که بر فراز قدس شریف پرچم توحید و پیروزی را برافراشته سازیم. (متن کامل)
 
باید رفت… و باید مهیا شد از بهر قربانی…
در ادامه برنامه وداع؛ مهدی رسولی مداح جوان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداخت و در ابتدا هم همان مداحی موردپسند رئیس جمهورشهید را خواند..

حضور ولی امر مسلمین در دانشگاه تهران برای اقامه نماز

اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهدای خدمت
ساعت به ۹ که رسید مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با حضور در جمع مردم عزدار بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه کردند و سه مرتبه تکرار نمودند این جمله «لانعلم منهم الّا خیراً»

پس از پایان اقامه نماز، مسئولین و مردم دور تابوت‌ها حلقه زدند و تابوت‌ها را آماده تشییع به سمت میدان آزادی کردند.
 
و اینک تشییع پیکرهای پاک شهدای خدمت بر دستان مردم داغدار پایتخت..

حقیقتاً یک شهید رأی ملت ما بود..

کاروان شهدا به سمت میدان آزادی..

انتهای پیام/