شهید آیت‌الله رئیسی به آرزویش رسید

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی  رئیس جمهور جهادی و انقلابی بود، اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست و مدیری لایق بود که توانست بر مشکلات کشور فائق آید و تا جایی که امکانش بود، تلاش کرد که مشکلات مردم را رفع کند و کشور را به سمت […]

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی  رئیس جمهور جهادی و انقلابی بود، اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی ساده‌زیست و مدیری لایق بود که توانست بر مشکلات کشور فائق آید و تا جایی که امکانش بود، تلاش کرد که مشکلات مردم را رفع کند و کشور را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهد. 
او در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی انسانی خودساخته و پخته بود، به‌طوری‌ که هرجا که بوی خدمت می‌آمد، درآنجا حضور می یافت. 
نماینده مردم ‌تهران ‌درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی بود و بنده ایشان را در پست‌های مختلف می‌شناختم و انگیزه خوبی برای خدمت به مردم داشت. 
او ادامه داد: آیت‌الله رئیسی جدیت زیادی در کارش داشت و حتی در برکناری مدیران نالایق هم با کسی تعارف نداشت و در این زمینه، خط قرمزی در زندگی‌اش فقط خدا و خدمت به مردم بود
کوثری اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی خدامحوری فوق‌العاده ای داشت؛ مدام می‌گفت که من طلبه خدمت‌گزارهستم و خود را مدیون مردم و خدا می دانست. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به نظام، انقلاب و مردم به آرزویش که همان شهادت بود رسید، گفت: ایشان در هر دوره ای از خدمت، کلام و عملش فقط خدمت به مردم بود. 
انتهای پیام//ح.ع