استراحت برای شهید آیت‌الله رئیسی معنی نداشت

سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» ضمن عرض تسلیت به مردم شهیدپرور ایران اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش، گفت: آیت‌الله رئیسی کوتاهی در خدمت به مردم را خیانت می دانست و مدام در جلسات و سخنرانی‌هایش تاکید بر خدمت به مردم داشت. وی اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی مقام […]

سید عباس جوهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» ضمن عرض تسلیت به مردم شهیدپرور ایران اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش، گفت: آیت‌الله رئیسی کوتاهی در خدمت به مردم را خیانت می دانست و مدام در جلسات و سخنرانی‌هایش تاکید بر خدمت به مردم داشت.
وی اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی مقام خادمی اهل‌ بیت(ع) را برای خودش بالا و والا می دانست و به مکتب اهل بیت(ع) تاسی می‌کرد. 
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران، عشق به اهل بیت(ع) و مردم‌داری را از شاخصه‌های اصلی آیت‌لله رئیسی دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی تنها رئیس جمهوری بود که با این حجم از سفرهای استانی، تلاش داشت تا مشکلات مردم را رفع کند.
جوهری یادآورشد: بارها و بارها شاهد این بودیم که ریئس جمهور شهیدمان پس از بازگشت از سفر کاری خارج، به استان‌ها سفر می‌کرد و خستگی‌ناپذیر بود. 
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه در مسیر خدمت، تعطیلی و استراحت برای آیت‌الله رئیسی معنایی نداشت، خاطر نشان کرد: آیت‌الله رئیسی اعتقادی به پشت میزنشینی نداشت؛ با پوشیدن  لباس خدمت ثابت کرد دین اسلام میز خدمت به مردم را نهادینه کرده است. 
جوهری یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در هر شرایطی عمل به تکلیف را از واجب اوجبات می دانست و عشق به خدا و مردم سبب شد تا وی در همه زمینه ها الگو باشد؛ وی از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کردند. 
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار تهران اظهارداشت: اخلاص و خدمت‌ شبانه‌روزی از خصوصیات بارز دیگر آیت‌الله رئیسی بود. شهیدان همراه رئیس جمهور همچون وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی نیز نشان دادند تا پای جان برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام//ح.ع