آیت‌الله رئیسی؛ رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر بود

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراهش مظلومانه بود، اظهارداشت: با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی بعد از انقلاب اسلامی مسئولیت های فراوانی داشت؛ در هر مقطع شاهد فعالیت‌های جهادگونه وی بودیم.   وی یادآور شد: همه تلاش آیت‌الله رئیسی مقابله […]

امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی درگفتگو با خبرنگار گروه سیاسی «سردبیر پرس» با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراهش مظلومانه بود، اظهارداشت: با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی بعد از انقلاب اسلامی مسئولیت های فراوانی داشت؛ در هر مقطع شاهد فعالیت‌های جهادگونه وی بودیم.
 
وی یادآور شد: همه تلاش آیت‌الله رئیسی مقابله با دشمنان نظام و انقلاب بوده است و با استفاده از حداکثری توانش، کار کرد و اهل کم‌فروشی نبود و با بسیج همه‌جانبه، آنچه که در ظرفیت‌های مجموعه تحت مدیریتش بود، تلاش داد بهترین بهره‌وری را برای کشور به ارمغان داشته باشد.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مدار بود، گفت: تمام تلاش ایشان رفع مشکلات مردم بود.
 
او یادآور شد: آیت‌الله رئیسی فردی سخت‌کوش بود و عزمی جدی و برنامه‌ریزی مدونی در همه عرصه‌ها در زمینه خدمت به کشور و مردم داشت؛ زمان را برای خدمت به مردم به خوبی مدیریت می‌کرد؛ از زمانی که وی را شناختم یادم نمی آید که پنجشنبه و جمعه‌ها را در استراحت و یا در سفر تفریحی بوده باشد.
 
گفتنی است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.
 
انتهای پیام//ح.ع