لزوم معرفی شهدا به‌عنوان قهرمانان اصلی کشور

سردار حسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» درباره نمایشگاه کتاب امسال گفت: امسال نمایشگاه کتاب با حضور ناشران دفاع مقدس رنگ و بوی‌ دیگری به خود گرفته بود که از جمله این ناشران، نشر بعثت ۲۷ است. فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نشر بعثت ۲۷ یکی از انتشارات شناخته شده […]

سردار حسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» درباره نمایشگاه کتاب امسال گفت: امسال نمایشگاه کتاب با حضور ناشران دفاع مقدس رنگ و بوی‌ دیگری به خود گرفته بود که از جمله این ناشران، نشر بعثت ۲۷ است.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نشر بعثت ۲۷ یکی از انتشارات شناخته شده و مورد تایید بسیاری از اهل قلم است، افزود: نشر بعثت  ۲۷ در قالب کتاب‌های مربوط به شهدا و کارنامه‌های عملیاتی، زندگینامه شهدا و رزمندگان و  تاریخ شفاهی را دنبال می‌کند.
سردار حسن زاده عنوان کرد: تا کنون بالغ بر ۲۳۰ عنوان کتاب در نشر بعثت ۲۷ به چاپ رسیده است که یک بخش عمده و قابل توجهی از آن در دو سال گذشته در ذیل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید رونمایی شد.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های قابل توجه این نشر، حضور نویسندگان، نخبگان و رزمندگانی، چون سردار گلعلی بابایی و همچنین توجه به کیفیت متون و تالیفات است.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از این عناوین کتاب نشر بعثت ۲۷ بالغ بر ۹۰ بار و یا بالاتر تجدید چاپ شده است، اظهار داشت: علی‌رغم اینکه به فضل پروردگار به لحاظ کمی رشد قابل توجهی را در این دو سال اخیر داشتیم اما به هیچ عنوان از کیفیت آن کاسته نشده است.
سردار حسن زاده با اشاره به استقبال فراوان نوجوانان و جوانان از کتب مربوط به دفاع مقدس، افزود: یکی از اقدامات خوبی که در نشر ۲۷ صورت گرفته است؛ توجه و تالیف کتاب‌های مربوط به جوانان و نوجوانان است که البته در این زمینه بایستی کار‌های بیشتری صورت بگیرد و توسعه پیدا کند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز، آن‌ها را به‌عنوان قهرمانان اصلی زندگی جوانان و کودکان معرفی کنیم.
وی تاکید کرد: ما هرجایی که توانستیم به درستی شخصیت جوانانه شهدا را به تصویر بکشانیم و آن‌ها را معرفی کنیم مشاهده کردیم که به شدت مورد استقبال و اقبال عموم مردم به‌ویژه نسل جوان قرار گرفته است.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت همه جانبه‌ای که همه ما موظف هستیم از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم، روز به روز شاهد رشد و پویایی کمی و کیفی تالیفات نشربعثت ۲۷ باشیم.
 
انتهای پیام/