ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در دهه کرامت

فاطمه مقصودی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه دهه کرامت، یک دهه با اهمیت برای شیعیان و مردم ایران اسلامی است که در آن شاهد اجرای برنامه‌های شاد و دینی برای رده‌های مختلف سنی و اقشار مختلف مردم هستیم، گفت: دشمنان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بسیاری برای دختران انجام داده‌اند تا هویت […]

فاطمه مقصودی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با اشاره به اینکه دهه کرامت، یک دهه با اهمیت برای شیعیان و مردم ایران اسلامی است که در آن شاهد اجرای برنامه‌های شاد و دینی برای رده‌های مختلف سنی و اقشار مختلف مردم هستیم، گفت: دشمنان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بسیاری برای دختران انجام داده‌اند تا هویت اصلی و دینی را از آنان بگیرند، اما دهه کرامت و همچنین ولادت حضرت معصومه(س) و برگزاری جشن‌های مخصوص روز دختر، بار دیگر نشان‌دهنده اهمیت اسلام به دختران است. 
او یادآور شد: یکی از اهداف دشمن این است که دختران را سرگرم یکسری موضوعات پیش‌پا افتاده کند؛ دشمن این چنین القا می‌کند که دختر نباید ارزش خودش را پیدا کند.
مقصودی خاطرنشان کرد: همه ساله ویژه برنامه‌های مختلف دهه کرامت در سراسر کشورمان با شور زیادی از سوی مردم کشورمان مواجه می‌شود و مردم دین دوست و انقلابی کشورمان در این دهه به جشن و سرور می‌پردازند که نمونه بارز آن، جشن امام‌رضایی‌ها در تهران و برخی از شهر‌های کشورمان بود که با استقبال پرشوری روبرو شد و که در راستای ترویج فرهنگ دینی و ولایت‌مداری است. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:، چون دختران از لطافت ظریفی برخوردارند امیدواریم آنان در الگوپذیری از حضرت فاطمۀ معصومه(س)، نسبت به دیگران پیشگام باشند و در راستای قرب پروردگار حرکت کرده و از نتایج معنوى آن بهره‏مند شوند.
مقصودی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند که تا باعث کم رنگ شدن فضای دینی و معنوی در کشورمان شوند و در چنین شرایطی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت می‌تواند اثرگذاری زیادی در پیوند میان نسل امروز با تاریخ دینی و اسلامی داشته باشد؛ هر چقدر شناخت نسل جوان امروزی نسبت به مبانی و ارزش‌های دینی بیشتر شود، به همان اندازه دشمن در فریب دشمنان برای دوری آنان از اسلام، ناموفق‌تر خواهد بود. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مؤلفه‌های قوت، قدرت، عزت و اقتدار برای یک کشور و ملت؛ دختران پاک و وظیفه‌شناس خوش‌سیرت تکلیف گرا و تکلیف مدار جامعه هستند.
مقصودی تصریح کرد: ما باید بصیرت داشته باشیم و به توصیه‌های ولی امر مسلمین عمل کنیم، توجه عمیق به پیرامون داشته باشیم، دو لحظه ما نباید همانند هم باشد و در فهم عصر خود نباید عقب بمانیم.
 
انتهای پیام//ح. ع