ضرورت اجرای طرح مردمی «سفیران مهر»

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» اظهار داشت: موضوع بی‌حجابی در کشور قابل قبول نیست، نیاز است که مسئولان امر چاره‌ای در این زمینه تدبیر کنند. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح مردمی سفیران مهر را مرهمی بر اصلاح بی‌حجابی در کشور دانست و گفت: […]

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» اظهار داشت: موضوع بی‌حجابی در کشور قابل قبول نیست، نیاز است که مسئولان امر چاره‌ای در این زمینه تدبیر کنند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح مردمی سفیران مهر را مرهمی بر اصلاح بی‌حجابی در کشور دانست و گفت: امیدوارم این طرح با قدرت کامل اجرا شود؛ می‌طلبد این طرح با تقویت کامل در کشور ادامه یابد.   
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفع بی‌حجابی در کشور از خواسته‌های اصلی مردم است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در این خصوص بیاناتی داشتند.  
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، دین‌گریزی مردم را از اهداف اصلی دشمن دانست و گفت: دشمن به خیال خود فکر می‌کند با نیت شومش یعنی ترویج دین‌گریزی میان مردم ایران می‌تواند به هدفش برسد.  
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن از هر راهی که وارد می‌شود نتیجه اقدام شومش شکست است، این‌بار دین گریزی را نشانه رفته لذا به جوانان و نوجوانان توصیه می‌کنم با بی‌توجهی به اقدامات دشمنان آن‌ها را بی‌اثر کنند.   
انتهای پیام//ح. ع