عملیات بهسازی بوستان‌های منطقه ۱۸

به گزارش یگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، همزمان با ایام فصل بهار طبیعت، عوامل اجرایی در ناحیه چهار شهرداری منطقه با حضور در بوستان‌های شاخص محلات، مبادرت به بهسازی و کند و کوب فصای سبز این اماکن کردند. بر پایه این گزارش، انجام اقداماتی نظیر کند و […]

به گزارش یگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، همزمان با ایام فصل بهار طبیعت، عوامل اجرایی در ناحیه چهار شهرداری منطقه با حضور در بوستان‌های شاخص محلات، مبادرت به بهسازی و کند و کوب فصای سبز این اماکن کردند.
بر پایه این گزارش، انجام اقداماتی نظیر کند و کوب، علف زنی، رنگ‌آمیزی نیمکت‌های پارکی، ست‌های تندرستی بوستان‌های مختلف همراه با رسیدگی به فضای سبز معابر واقع در محلات پنج گانه از این دست تدابیر به شمار می‌رود.
گفتنی است بهسازی روکش آسفالت تقاطع نارنجستان به بلوار ابراهیم‌آباد، تبدیل انهار خیایان وثوقی به کانیو، بهسازی پل فلزی خیابان ذوالقدری، برگزاری تور گردشگری ویژه دختران دانش‌آموز و کارگاه سلامت محور با موضوع تغذیه سالم از جمله اقدامات اخیر دوائر عمران و اجتماعی ناحیه مذکور می‌باشد.
انتهای پیام/