نوسازی زمین چمن مصنوعی البرز در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حامد خداوردی گفت: در این محدوده از شهر تهران ۱۲ محله وجود دارد که به میزان هر یک از محلات ۱۲ زمین چمن احداث شده است. وی افزود: طی یک برنامه‌ریزی صورت گرفته شده از سوی اداره ورزش شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حامد خداوردی گفت: در این محدوده از شهر تهران ۱۲ محله وجود دارد که به میزان هر یک از محلات ۱۲ زمین چمن احداث شده است.
وی افزود: طی یک برنامه‌ریزی صورت گرفته شده از سوی اداره ورزش شهرداری منطقه زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال محلات منطقه نیازمند مرمت و نوسازی هستند که بخشی از این عملیات به اجرا در آمده و بخش دیگر نیز در حال اجرا است.
خداوردی در ادامه گفت: تامین سلامت و آسودگی خاطر و ایجاد محیطی امن جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از طریق ایستگاه‌های تندرستی، احداث پارک‌ها و زمین چمن همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده است.
وی عنوان کرد: مرمت و بازسازی زمین چمن البرز انجام شد و با حضور مدیر ورزش منطقه ۲۲ و به همت سرای محله شریف مورد بهره‌برداری مجدد قرار گرفت.
انتهای پیام/