اثرگذاری مثبت طرح «سفیران مهر» در تهران

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت اجرای طرح «سفیران مهر» اظهارداشت: استفاده از گروه‌های مردمی در بحث حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند اثرات مثبتی در بحث امر به معروف و نهی از منکر در کشور داشته باشد.   او یادآور شد: یکی از اهداف دشمن ایجاد دین‌گریزی […]

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار «سردبیر پرس» با اشاره به اهمیت اجرای طرح «سفیران مهر» اظهارداشت: استفاده از گروه‌های مردمی در بحث حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند اثرات مثبتی در بحث امر به معروف و نهی از منکر در کشور داشته باشد.  
او یادآور شد: یکی از اهداف دشمن ایجاد دین‌گریزی بین مردم ایران است، بنابراین بحث امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از محاسبات دشمن را می‌تواند نقش بر آب کند و از آنجایی که دشمن، عفاف و حجاب را نشانه رفته است، باید تلاش کرد که در این موضوع کار‌های اثرگذاری انجام داد.  
وی افزود: در اجرای طرح سفیران مهر برای موضوع عفاف و حجاب، قطعاً نتیجه خوبی خواهیم داشت.  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص حجاب اشاره کرد و افزود: عفاف و حجاب همواره در این چهار دهه اخیر از مهمترین مباحث فرهنگی جامعه ما بوده است؛ چرا که این امر ریشه در باور‌های دینی کتب آسمانی و حتی ریشه در تمدن ما ایرانیان داشته است.   
او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در دهه‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته، صحبت از حد و حدود حجاب، مفهوم اصلی حجاب، نحوه فرهنگ‌سازی حجاب، قانون‌گذاری در مسئله عفاف و حجاب، نقش نهاد‌های فرهنگی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و… بوده است.  
انتهای پیام//ح. ع