آرامستان جدید در شرق تهران خواهد بود

به گزارش «سردبیر پرس»؛ امروز، شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، مراسم افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مسعود نصرتی […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ امروز، شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، مراسم افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱۱ و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ انجام شد.
حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در این مراسم با بیان اینکه همزمان با منطقه ۲۲، در مناطق  ۶، ۹ و ۱۱ هم ۳ بازار میوه و تره‌بار افتتاح شد، گفت: ان‌شاءالله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره‌بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره‌بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.
نظری درخصوص شرایط احداث میادین تصریح کرد: شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین میوه و تره‌بار موثر است.
نظری در مورد رود دره فرحزاد هم گفت که به‌زودی این پروژه افتتاح خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران همچنین گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است و به زودی به شورا ارائه می‌دهیم.
وی در پایان فوت خبرنگار خوشنام و باسابقه صدا سیما حسین تبریزی را تسلیت گفت.
انتهای پیام/منبع: شهر