نوسازی میدان آزادی با ۳ هزار تن آسفالت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی گفت: شهرداری منطقه ۹ با هدف مناسب‌سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می‌کند. وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شریانی و فرعی منطقه ۹ در […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی گفت: شهرداری منطقه ۹ با هدف مناسب‌سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می‌کند.
وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در معابر شریانی و فرعی منطقه ۹ در حال اجراست که نوسازی آسفالت میدان آزادی نیز در دست اقدام است.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: تراش و روکش آسفالت مکانیزه رینگ داخلی و بیرونی میدان آزادی و زیرگذر‌های این نماد تاریخی به منظور سهولت تردد شهروندان در قسمت غربی شهر تهران که از شریان اصلی پایتخت است در حال اجرا می‌باشد.
مرتضوی یاد آور شد: این عملیات عمرانی در بازه زمانی یک ماهه و با ۳ هزار تن آسفالت به متراژ ۱۸ هزار مترمربع انجام می‌شود که تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/