جشنواره سرآشپز‌های کوچولو در بوستان بانوان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میرمحمد مطهری‌موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: در این جشنواره ۲۵۰ دانش‌آموز از مدرسه دخترانه آئین مهر با همراهی مادرانشان انواع غذا‌های سنتی، کیک، شیرینی، دسر و… را تهیه و برای داوری ارائه می‌کنند. به گفته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میرمحمد مطهری‌موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: در این جشنواره ۲۵۰ دانش‌آموز از مدرسه دخترانه آئین مهر با همراهی مادرانشان انواع غذا‌های سنتی، کیک، شیرینی، دسر و… را تهیه و برای داوری ارائه می‌کنند.
به گفته این مسئول به منظور ایجاد شور، نشاط، تشویق و ترغیب دختران ۵۰ غذا منتخب و پس از بررسی غذا‌ها توسط کارشناس تغذیه به برترین غذا‌های ارائه شده جوایزی اهدا خواهد شد.
مطهری‌موید ضمن دعوت از بانوان برای شرکت در جشنواره سرآشپز‌های کوچولو افزود: علاوه بر جشنواره غذایی غرفه‌های متنوعی از دستاورد‌های بانوان سرپرست خانوار اعم از پوشاک، صنایع دستی و … همراه با عرضه غذا‌های منتخب در این برنامه پیش بینی شده است.
سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله سرود دسته جمعی، تئاتر، مسابقه، قصه‌گویی و … را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.
انتهای پیام/