بهسازی پیاده‌رو بوستان جانبازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح «الگوی خدمت» همگام با طرح تحول بیست‌گانه خدمت با رویکرد تحول خدمت رسانی با موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری در شهر تهران اجرایی می‌شود. وی افزود: در این طرح معضلات شهری در موضوعات مذکور و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: طرح «الگوی خدمت» همگام با طرح تحول بیست‌گانه خدمت با رویکرد تحول خدمت رسانی با موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری در شهر تهران اجرایی می‌شود.
وی افزود: در این طرح معضلات شهری در موضوعات مذکور و در محور‌های منتخب در محلات رصد شده و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا مقرر شده تا طرح الگوی خدمت در منطقه ۹ در خیابان‌های شمشیری، استاد معین و طالقانی انجام شود  که عملیات عمرانی آن در محور‌های منتخب مورد نظر در حال اجراست.
مرتضوی بیان کرد: در حال حاضر اجرای عملیات عمرانی بهسازی پیاده‌رو بوستان جانبازان در ابتدای محور استاد معین شروع شده و در ادامه عملیات ترافیکی و خدمات شهری آن نیز در طول خیابان استاد معین انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: در این محور ۱ هزار و ۶۰۰ متری علاوه بر پیاده‌روسازی و آسفالت معابر و خط کشی‌ها و مرمت و نوسازی مخازن و نمادهای ترافیکی، به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان، مناسب‌سازی معابر با ایجاد رمپ و امکانات مختص معلولین نیز در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/