گریه برای کشته راه خدا معنا ندارد

به گزارش «سردبیر پرس»؛ شهید «نعمت‌الله هموله»، نوزدهــم فروردین ۱۳۴۵ به دنیا آمد. پدرش حسین، در سازمان بنادر کار می‌کرد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان ســرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ششم بهمن ۱۳۶۵ در سومار توسط نیرو‌های عراقی با اصابت ترکش به گردن، پهلو و چشم، شهید […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ شهید «نعمت‌الله هموله»، نوزدهــم فروردین ۱۳۴۵ به دنیا آمد. پدرش حسین، در سازمان بنادر کار می‌کرد و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان ســرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ششم بهمن ۱۳۶۵ در سومار توسط نیرو‌های عراقی با اصابت ترکش به گردن، پهلو و چشم، شهید شد. پیکرش را در یافتآباد شهرستان تهران به خاک سپردند.
 متن وصیت‌نامه«نعمت‌الله هموله» 
«بسم الله الرحمن الرحیم
با درود فراوان به منجى انسان‌ها امام زمان(عج) و با درود به امام امت این بت شکن زمان و یار مظلومان و نور چشم ملت شهید پرور ایران و با درود و سلام به تمام شهداى اسلام از کربلاى از کربلاى حسین(ع) تا کربلاى ایران و از صدر تا کنون و با درود به رزمندگان جبهه‌هاى حق علیه باطل و نور علیه ظلمت و با درود و سلام به امت شهید پرور ایران و با سلام به خانواده عزیزم وصیت‌نامه‌ام را شروع‌ مى‌کنم‌، امیدوارم که اثر بگذارد بر دل داغدیده پدر و مادر آن‌ها را همچنان مانند گذشته مستحکم‌تر بکند به این انقلاب، پدر و مادر عزیز، مردن حق است و کسى که در راه خدا جهاد کند و کشته شود دیگر براى او گریه کردن معنى ندارد. انا لله و انا الیه راجعون ما همگى از آن اوییم و به سوى او باز می‌گردیم. در چمدان شخصى هر چه دارم از جمله لباس‌هایم را به برادرانم بدهید و هر کس پولى‌از من مى‌خواهد به او بدهید و کسى که از من راضى نبوده باشد او را راضى کنید تا مرا حلال کند.»
انتهای پیام/