احداث سرویس بهداشتی در منطقه ۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی شهر‌های توسعه یافته دسترسی آسان و سریع به سرویس بهداشتی عمومی است و استاندارد جهانی می‌بایست به ازای هر هزار تا ۱ هزار و۱۰۰ نفر یک سرویس بهداشتی عمومی در دسترس باشد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی شهر‌های توسعه یافته دسترسی آسان و سریع به سرویس بهداشتی عمومی است و استاندارد جهانی می‌بایست به ازای هر هزار تا ۱ هزار و۱۰۰ نفر یک سرویس بهداشتی عمومی در دسترس باشد.
وی افزود: در همین راستا شهرداری منطقه ۹ برای توسعه و شناسایی نقاط مناسب برای ساخت سرویس بهداشتی اقدام کرده است تا دسترسی آسان‌تری برای شهروندان فراهم شود.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: بوستان صالحی و میدان فتح از جمله نقاطی بوده که شامل اجرای این طرح می‌باشند و عملیات عمرانی آن در حال انجام است که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مرتضوی تاکید کرد: همچنین به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان در زمینه احداث سرویس‌های بهداشتی مذکور نسبت به مناسب‌سازی و ایجاد رمپ و سرویس‌های بهداشتی مخصوص معلولین در اماکن مذکور اقدام شده است.
لازم به ذکر است بوستان صالحی واقع در خیابان کاشانی و ضلع جنوب میدان فتح از جمله فضا‌هایی هستند که طرح مذکور در آن‌ اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/