جمع‎آوری پسماند خشک از عوامل تفکیک

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی‌اصغر طاهری گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری درخصوص ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، توقف فعالیت عوامل غیرمجاز پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت. وی با اشاره به گشت مستمر اکیپ‌های خدمات شهری گفت: در همین راستا ۲۵۷ نفر از عوامل […]

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی‌اصغر طاهری گفت: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری درخصوص ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، توقف فعالیت عوامل غیرمجاز پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به گشت مستمر اکیپ‌های خدمات شهری گفت: در همین راستا ۲۵۷ نفر از عوامل غیرمجاز پسماند جمع‌آوری و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری عوامل غیرمجاز پسماند از سال گذشته آغاز شده است، گفت: از آنجایی که فعالیت واحد‌های غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند خشک از زباله‌های شهری و افرادی که در این رابطه فعالیت می‌کنند علاوه بر اینکه سبب آلودگی‌های زیست محیطی در سطح شهر و به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود سبب زشتی چهره شهر نیز می‌شود، برهمین اساس جمع‌آوری دپو‌های غیرمجاز پراکنده در سطح منطقه و انتقال به مخازن غلطان جانمائی شده در سطح نواحی ۹ گانه اجرا شد.
معاون شهردار منطقه ۲ با اشاره به توقیف ۹ دستگاه خودروی غیرمجاز جمع‎آوری پسماند، گفت: با بهره مندی از اکیپ‌های سدمعبر و شهربانان نواحی از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۷۸ تن پسماند خشک جمع‎آوری شد.
انتهای پیام/