ایران پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد

سید جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» گفت: حمله ایران به مقر‌های تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی برای آنان غیر قابل تصور بود.  او یادآور شد: آنان تصور نمی‌کردند وقتی از تنبیه برایشان می‌گوییم؛ بتوانیم از خاک ایران مقر‌های نظامیشان را با خاک یکسان کنیم.  کارشناس مسائل سیاست خارجی یادآور شد: اسرائیلی‌ها هرگز تصور […]

سید جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «سردبیر پرس» گفت: حمله ایران به مقر‌های تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی برای آنان غیر قابل تصور بود. 
او یادآور شد: آنان تصور نمی‌کردند وقتی از تنبیه برایشان می‌گوییم؛ بتوانیم از خاک ایران مقر‌های نظامیشان را با خاک یکسان کنیم. 
کارشناس مسائل سیاست خارجی یادآور شد: اسرائیلی‌ها هرگز تصور نمی‌کردند ایران موشک‌ها و پهباد‌هایی با طراحی داخلی و با بالاترین تکنولوژی جهان، مقر‌های نظامی شان را مورد هدف قرار دهیم. 
وی اظهار داشت: ضرباتی که رژیم جعلی اسرائیل توسط ایران شاهد بود حساب شده بود و فقط در حد تنبیه بود، آنان بدانند به فکر شیطنت نباشند، چون در دور جدید جواب سختی به آنان خواهیم داد. 
کارشناس مسائل سیاست خارجی، حمله سپاه به مقر‌های نظامی صهیونیست‌ها را نشان توانمندی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این حرکت سپاه بسیار ارزشمند بود و توانست آنان را سر جای خودشان بنشانند. 
قنادباشی ادامه داد: با اینکه عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل از دور و برای اولین بار بود، به هیچ منطقه غیرنظامی موشک یا پهبادی اصابت نکرد و تلفاتی را بین غیرنظامیان نداشت با وجود اینکه پهباد‌ها و موشک‌ها بر فراز آسمان بسیاری از شهر‌های پرجمعیت عراق، سوریه و حتی از فلسطین اشغالی عبور کرد. 
وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی فکر کرد با حمله به کنسولگری ایران در دمشق می‌تواند قدرتش را در اذهان عمومی به رخ بکشد در صورتی که این اتفاق نیافتاد و بیشتر از گذشته خار و خفیف شدند. 
قنادباشی ادامه داد: شکستی که صهیونیست‌ها در غزه خوردند و با بن‌بستی که در غزه مواجه شدند از طریق بمباران کنسولگری ایران در دمشق به خیال خود می‌خواستند از باتلاق در بیایند در صورتی که تمام محاسباتشان اشتباه از آب در آمد. 
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به طور حساب شده جواب دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داد و این تنبیه به خاطر جرمی که انجام داده بودند؛ صورت گرفت. 
انتهای پیام//ح. ع