جمع‌آوری بیش از ۲۴ تن پسماند خشک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بطور گسترده با هدف پاک سازی سیمای شهر از پدیده‌های ناهنجار معتادان متجاهر، تکدی گری و زباله گردی از ۱۵ فروردین با جدیت در حال اجراست. وی به توضیح اقدامات انجام شده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی گفت: طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بطور گسترده با هدف پاک سازی سیمای شهر از پدیده‌های ناهنجار معتادان متجاهر، تکدی گری و زباله گردی از ۱۵ فروردین با جدیت در حال اجراست.
وی به توضیح اقدامات انجام شده در حوزه زباله گردی اشاره کرد و افزود: گشت‌های مستمر اکیپ‌های مدیریت پسماند به صورت روزانه در ۲ شیفت (صبح و عصر) با حضور عوامل خدمات شهری، نواحی، یگان حفاظت، معاونت اجتماعی و فرهنگی و دیگر حوزه‌های مربوطه در سطح نواحی هفتگانه انجام می‌شود.
صدیقی افزود: جمع آوری بیش از ۲۴ تن پسماند خشک، پلمب ۱۳ مرکز غیرمجاز نگهداری پسماند، جمع آوری ۱۹۴ چرخ دستی جمع آوری پسماند و توقف ۱۲ خودرو از جمله اقدامات گشت‌های مستمر اکیپ‌های مدیریت پسماند تاکنون بوده است.
انتهای پیام/