خانه دار شدن ۳۳ هزار و ۸۶۳ مددجوی کمیته امداد

به گزارش «سردبیر پرس»؛ بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور با دستور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانسی به متقاضیان مشمول، واگذار شد. در این مراسم که با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین مراسم واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور با دستور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانسی به متقاضیان مشمول، واگذار شد.
در این مراسم که با حضور وزرای راه و شهرسازی و کشور و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، استانداران استان‌های میزبان، به ارائه توضیحات پرداختند.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در تکمیل این واحد‌ها کمک کردند، افزود: بخش عمده مساکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل و به متقاضیان واگذار شد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این آیین با بیان اینکه تولید و بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن رشد ۴۴ درصدی داشت، تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل بخش‌های باقی مانده، در این دولت شاهد تحقق وعده «صفر شدن» مددجویان فاقد مسکن باشیم.
 
انتهای پیام/
منبع: ایرنا