کسب رتبه اول تحقق درآمد نقد توسط منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی با بیان اینکه این منطقه با تحقق ۱۲۲/۲درصد درآمد نقد موفق به کسب رتبه اول در میان مناطق ۲۲گانه شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت این منطقه و واقع شدن در پهنه ب درآمدزایی، منطقه۸ با تحقق ۱۲۲/۲ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی با بیان اینکه این منطقه با تحقق ۱۲۲/۲درصد درآمد نقد موفق به کسب رتبه اول در میان مناطق ۲۲گانه شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت این منطقه و واقع شدن در پهنه ب درآمدزایی، منطقه۸ با تحقق ۱۲۲/۲ درصد موفق به کسب رتبه اول تحقق درآمد نقدی و همچنین با تحقق ۹۷/۸ درصد مجموع نقد و غیرنقد در میان مناطق ۲۲گانه صاحب رتبه پنجم شد.
شهردار منطقه در ادامه افزود: با کسب این رتبه توسط منطقه ۸، این منطقه در میان مناطق حاضر در پهنه ب درآمدی نیز  رتبه اول را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تنهایی شهردار منطقه در خصوص میزان تحقق این درآمد‌ها توسط شهرداری منطقه افزود: بر این اساس در بخش درآمد نقد ۲۲۵۷ میلیارد تومان وصول شده که این میزان ۱۲۲/۲ درصد تحقق در پی داشته و باعث کسب این برتری در میان مناطق ۲۲گانه شده است. همچنین در بخش مجموع درآمد نقد و غیرنقد، منطقه ۸ با وصول درآمد ۲۳۶۲ میلیارد تومان، به میزان ۹۷/۸ درصد تحقق را در سال ۱۴۰۲ دریافت کرده است.
به گفته تنهایی شهردار منطقه افزایش درآمد نقد در بخش‌های صدور پروانه شهرسازی، نظارت فنی و ماده صد، درآمد عوارض پایدار، اسناد برگشتی، اسناد در جریان و وصولی، فروش و اجاره املاک و… محقق شده و با پیگیری و نظارت مستمر کمیته تخصصی درآمد به منظور برنامه‌ریزی و پیگیری تأمین درآمد منطقه، منجر به کسب این موفقیت شده است.
انتهای پیام/