فرهنگ قرآنی مهمترین پشتوانه ارتقای جامعه است

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدمهدی اسماعیلی درباره نقش جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی و مذهبی در تحقق عنوان سال ۱۴۰۳؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ویژه همکاران ما در معاونت قرآن و عترت تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا سهم مهمی در تحقق عنوان سال و منویات […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ محمدمهدی اسماعیلی درباره نقش جامعه قرآنی و فعالان فرهنگی و مذهبی در تحقق عنوان سال ۱۴۰۳؛ «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ویژه همکاران ما در معاونت قرآن و عترت تمام تلاششان را به کار گرفته‌اند تا سهم مهمی در تحقق عنوان سال و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری داشته باشند.
وی افزود: به همین منظور بخشی از اقدامات ما در فضای نمایشگاه بین‌المللی قرآن به معرض نمایش گذاشته شد تا مردم و بازدیدکنندگان با کم و کیف برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه فرهنگی و قرآنی کشور آشنا شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ما معتقدیم فرهنگ قرآنی مهمترین پشتوانه ارتقای کشور و جامعه است و باید این موضوع مهم فرهنگ‌سازی شود. قرآن بستری است که همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصاد در قالب آن امکان رشد دارند و به همین دلیل امیدواریم که چنین اتفاقی رخ دهد و مدنظر قرار گیرد.
اسماعیلی گفت: جامعه قرآنی کشور نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم دارند؛ در واقع جامعه قرآنی برای جذب مردم به مقوله تولید باید وارد عرصه شده و با تبیین موضوعات مختلف زمینه‌ساز تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم شود.
 
انتهای پیام/
منبع: ایکنا