شکرگزار انقلاب و دستاورد خون هزاران شهید باشیم

به گزارش «سردبیر پرس»؛ شهید محمدناصر اشتری دوم خرداد ۱۳۴۱‏، به دنیا آمد. پدرش صیادالله، کارمند دانشکده بود و مادرش اکرم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ششم فروردین ۱۳۶۴‏، با سمت فرمانده تیپ ٢ ‏لشکر ۳۱ ‏عاشورا در شرق رود دجله عراق […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ شهید محمدناصر اشتری دوم خرداد ۱۳۴۱‏، به دنیا آمد. پدرش صیادالله، کارمند دانشکده بود و مادرش اکرم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ششم فروردین ۱۳۶۴‏، با سمت فرمانده تیپ ٢ ‏لشکر ۳۱ ‏عاشورا در شرق رود دجله عراق بر اثر اصابت ترکش به کمر، شهید شد.
وصیت‌نامه شهید محمدناصر اشتری
انشاالله با توفیق خداوند متعال در ادای وظیفه موفق باشیم و بتوانیم شکرگزار این نعمت گرانقدر الهی، یعنی انقلاب که دستاورد خون هزاران شهید به خون خفته و با پرداخت بهای گران، یتیم‌ها، معلولیت‌ها، مظلومیت‌های مردم دلاور و شهید پرور ایران است باشیم. شکرگزاری این نعمت فقط با عمل میسر است و تنها با شعار نمی‌توان پاسدار این خون‌های گرانقدر شد. هر کس به حد توان خود، یکی با شرکت در نماز جمعه و دیگری با کمک مالی و آن یکی با شرکت در جبهه، خلاصه هر کس به حد توان خود و الحمد ا… ملت ما عامل بوده و انشا ا… تلاش بیشتری را در این جهت پیشه خود خواهد کرد.
عزیزان شما با سربلندی و افتخار در جبهه‌های نبرد مشغول حفاظت از این خون‌های گران‌ب‌ها باشند و‌امیدوارند که با توفیقات الهی بتوانند تا آخرین قطره خون خود همچون رهبرشان حسین (ع) پاسدار مکتب سرخ و خونین اسلام که امام حسین (ع) جان خود را فدای آن کرد، باشند.
مادر، پدر، برادر و خواهرم، شما نیز وظیفه‌ای بس سنگین در رابطه با پشت جبهه دارید. با حضور خود در صحنه‌، پاسدار حرمت این خون‌های مظلوم باشید.
مادر و پدر عزیز که برای من زحمت‌ها کشیده‌اید، بدانید که اولاد‌امانتی بیش در نزد شما نیست و شما خوشحال باشید که فرزندی تربیت کردید که اگر لیاقت داشته باشد، انشا الله خدمتگزار اسلام باشد و از خدا بخواهید که ما را در این امر مهم توفیق عنایت فرماید تا ما شرمنده خانواده محترم شهدا و مفقودین و معلولین و مجروحین و اسرا نباشیم.
درود و سلام خدا بر شما پدر و مادرانی که فرزندان خود را در راه اسلام با روی باز و سینه‌ای فراخ به قربانگاه اسماعیل می‌فرستید. در این راه صبر را همواره پیشه می‌کنید. بدانید که شما در روز محشر روسفید هستید. تسلیم رضای خدا باشید که خداوند بخشنده و مهربان است و صلاح ما را هم خدا بهتر می‌داند و در سختی‌ها و مصائب صبر و استقامت پیشه کنید که ان الله مع الصابرین است. 
انتهای پیام/