در زندگی از زیر بار هیچ مسئولیتی شانه خالی نکنید

به گزارش «سردبیر پرس»؛  شهید «محمد برجعلی‌زاده‌محمدی»، دهم فروردین سال ۱۳۴۳،  به دنیا آمد.تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت و پاسدار بود. این شهید بزرگوار هفتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. متن وصیت‌نامه شهید محمد برجعلی‌زاده‌محمدی: برادران و خواهران! در زندگی از زیر بار هیچ مسئولیتی‌شانه […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛  شهید «محمد برجعلی‌زاده‌محمدی»، دهم فروردین سال ۱۳۴۳،  به دنیا آمد.تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت و پاسدار بود. این شهید بزرگوار هفتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید.
متن وصیت‌نامه شهید محمد برجعلی‌زاده‌محمدی:
برادران و خواهران! در زندگی از زیر بار هیچ مسئولیتی‌شانه خالی نکنید؛ به خدا توکل کنید و در هر کار از خدا یاری بطلبید که در طریق خدا رفتن شکست ندارد. دیگر حرفی برای گفتن ندارم؛ فقط در هر حال از زندگی خود، چه در دعا و چه در دل شب‌ها تنها یک چیز از خدا بخواهید و بهتر بگویم، شب و روز از خدا بخواهید که خداوندا! به حق مُقربان درگاهت، در فرج بقیه‌الله (عج) تعجیل بفرما. همچنین از خداوند پیروزی اسلام و لشکریانش را طلب کنید.
پدر و مادر عزیزم!‌امیدوارم که در مصیبت از دست دادن فرزندتان صبور باشید و از خدا صبر بخواهید و بدانید که دیر یا زود همه ما باید به سوی خدا برویم که: «انالله و اناالیه راجعون». از زحماتی که برای تربیت کردن من کشیده‌اید، تشکر می‌کنم و‌امیدوارم بتوانم در صحرای محشر باعث سربلندی شما گردم.
از جلال هم می‌خواهم که مرا ببخشد و برایم طلب مغفرت نماید؛ چون نتوانستم حق برادری را آن طور که باید، در حقش ادا کنم و از شما برادر عزیز می‌خواهم که به درس خود ادامه دهی و‌امیدوارم در آینده نزدیک خدمتگزار مردم و پشتوانه پدر و مادر باشی که از همه جهاد‌ها بالاتر است.
از خواهرانم و از سایر اقوام می‌خواهم که مرا ببخشند و در راه شهدا گام بردارند. در ضمن خدا راضی نیست و من هم راضی نیستم که به خاطر شهادت من در خانه نوار مصیبت بگذارید یا بیتابی نمایید؛ برای اینکه روح مرا شاد کنید، هر وقت دور هم نشستید با روی خوش و با لب خندان با هم برخورد کنید. مدت یک سال نماز از من قضا شده و یک ماه روزه نیز بر گردن من است؛ برای رضای خدا به جا‌آورید. 
انتهای پیام/