نوسازی ترافیکی منطقه ۲۱ در آستانه نوروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ «محمود کرم‌رودی» گفت: عملیات طرح استقبال از بهار با توجه به درخواست شهروندان و نیازسنجی محلات ۱۳ گانه منطقه و با تلاش نواحی سه‌گانه در حال اجرا است. وی افزود: این اقدامات اجرایی شامل بهسازی، تجهیز و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سردبیر پرس» به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ «محمود کرم‌رودی» گفت: عملیات طرح استقبال از بهار با توجه به درخواست شهروندان و نیازسنجی محلات ۱۳ گانه منطقه و با تلاش نواحی سه‌گانه در حال اجرا است.
وی افزود: این اقدامات اجرایی شامل بهسازی، تجهیز و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و خط کشی محوری معابر و بستر علائم و کف‌نویسی خیابان‌ها، جهت روان‌سازی و تردد آسان شهروندان در دستور کار این معاونت است.
کرم رودی در ادامه بیان کرد: ایمن‌سازی دماغه‌ها و سرجناقی‌ها، تبادل کندور و تندرو و بالعکس در بزرگراه‌های متوسلیان، لشگری آزادگان و همدانی از دیگر کار‌های استقبال ار بهار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان یادآور شد: ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی برای خدمت به شهروندان منطقه نیز در فاز اول و دوم مشغول خدمت‌رسانی خواهند شد.
انتهای پیام/