مجاهد پیروز است!

به گزارش سردبیر پرس، شهید داود بابارحیم، بیستم آبان ۱۳۵۰، در شهرســتان تهران چشم به جهان گشود. پدرش احمد، راننده سازمان آب بود و مادرش مرضیه نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. شــانزدهم تیر ۱۳۶۷، در میانــدواب بر اثر اصابت ترکش به قلب و گلو، شهید شد. […]

به گزارش سردبیر پرس، شهید داود بابارحیم، بیستم آبان ۱۳۵۰، در شهرســتان تهران چشم به جهان گشود. پدرش احمد، راننده سازمان آب بود و مادرش مرضیه نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. شــانزدهم تیر ۱۳۶۷، در میانــدواب بر اثر اصابت ترکش به قلب و گلو، شهید شد. مزار او در بهشت زهرای زادگاهش واقع است.
وصیت‌نامه شهید داود بابارحیم مقارن با سالگرد شهادت ایشان منتشر می‌شود: 
با حمد و سپاس خداوندی که ما را آفرید و به ما فهم و ادراک عطا بخشید، که او را بشناسیم؛ و با سلام و درود بر خاتم انبیاء و آل پاکش و آقا امام زمان عجل‌الله فرجه شریف و با سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب و امت شهیدپرور
ما می‌دانیم که در راه خدا هر کس جنگ کند پیروز است؛ خداوند وعده نصرت و یاری عنایت فرموده و اگر شهادت قسمت شود باز پیروز هستیم. ما همه مزه مرگ را خواهیم چشید و به سوی او خواهیم رفت. از خداوند یاری می‌طلبیم و آرزوی موفقیت تمام رزمندگان با سلامتی کامل را از خداوند متعال خواستاریم.
خداوندا تو را سپاس که ما را هدایت کردی و به سوی خویش خواندی. نزدیک عملیات است لحظه‌های آخر است، شاید آخر عمر، خدایا ما را در این عملیات پیروز گردان. امام مارا حفظ کن و ملت ما را هدایت بنما. خدایا گناهان ما را ببخش و بیامرز. خداوندا می‌خواهم در جبهه حق پیروز شوم نه این که در بستر مرگ.
مادر وقتی خبر هجرتم را به تو دادند و تو جنازه‌ام را دیدی فقط با بوسه‌ای وداع کن؛ امیدوارم اشک تو اشک شوق باشد و نه اشک غم.
انتهای خبر/