ایران هیچ‌گاه درگیر جنگ داخلی نمی‌شود

به گزارش «سردبیر پرس»؛ حسن هانی‌زاده در گفتگویی درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: اظهارات این مقام سابق صهیونیستی ناشی از توهمات و خیالاتی است که سران اسرائیل سال‌هاست در سر می‌پرورانند.  وی افزود: شکست ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی و ناتوانی آنان در اشغال […]

به گزارش «سردبیر پرس»؛ حسن هانی‌زاده در گفتگویی درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: اظهارات این مقام سابق صهیونیستی ناشی از توهمات و خیالاتی است که سران اسرائیل سال‌هاست در سر می‌پرورانند. 
وی افزود: شکست ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی و ناتوانی آنان در اشغال کامل غزه موجب خشم اسرائیل از ایران شده آن‌ها شکست خود را ناشی از کمک‌های جمهوری اسلامی به نیرو‌های حماس تصور می‌کنند. 
هانی‌‎زاده متذکر شد: بنابراین مقامات رژیم جعلی می‌خواهند از هر ابزاری علیه ایران استفاده کنند و سعی دارند با تحریک گسل‌های اجتماعی و قومیتی کشور ما را به سمت تجزیه شدن هدایت کنند، البته قومیت‌های ایران با هم متحد هستند و تحت تأثیر یاوه‌گویی‌ها قرار نمی‌گیرند.
این کارشناس بین‌الملل بیان کرد: براساس گزارش‌های محرمانه که سالیان پیش توسط محققان کانادایی و آمریکایی نوشته شد قومیت‌های ایران انسجام بالایی دارند و نمی‌توان با استفاده از این ابزار ایران را چند تکه کرد.
وی با بیان این که ایران هیچ وقت دچار جنگ داخلی نمی‌شود، گفت: ایران بافت مذهبی و اجتماعی خاصی دارد و بنابراین ایده تحریک مردم برای ایجاد هرگونه ناآرامی در جهت تجزیه کشور عملیاتی نمی‌شود و مقامات رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی رژیم به دلیل هزینه‌های گزاف جنگ غزه به خیالبافی متوسل شده اند.
هانی‌زاده ادامه داد: گزارش‌ها حاکی از آن است که طی پنج و ماه و نیم گذشته رژیم صهیونیستی متحمل شصت میلیون دلار هزینه برای جنگ غزه شده است و اکنون اسرائیل رو به انحطاط هیچ‌گاه تجزیه ایران را نخواهد دید.
انتهای پیام/منبع: باشگاه خبرنگاران جوان